noticias


înca odata aurii-verzi :-) ...
¡8-2 cu Pauleti, scorul etapei ! ¡¡Força Copa!! ...
¡¡Copacabana e numai una!! :-) ¡Joga bonito!

lunes, 7 de septiembre de 2009

etapa 15 (R2)

Etapa a 15-a a programat un meci intelung ashteptat, Ekatrust - Copacabana, un derby nu atit prin prisma pozitiei in clasament cit a calitatii fotbalului practicat si a vînei pe care stim c-o avem in noi..

Sa-l retraim in relatarea lui Adriano :
Realitatea din teren a confirmat ashteptarile, cu fotbal de calitate, okazii de ambele parti si o evolutie palpitanta a scorului, caci... mii de traznete!!! am avut 2-0 impotriva locului 3 pe tara ! Am inceput fantastic cu un mondo-gol Adriano si un contratac-blitz-krieg marca Razvan la coltu' scurt + "ocazii cat n-am avut in toate meciurili"(vorba lu' Mariano)!

Apoi doua goluri le-am luat de pe linia de 3 din lovituri directe iar unu' ghinionist printre picioarele lu' Mugurinho si pe sub portierul Eftimao! Altfel ne-au facut la fazele fixe impinsi de ajutorul fluierasilor ! Echipele de pe margine ne-au consolat si s-au luat de "man in black"! Ramâne gustul a trei(3!) bare, fratioare, care transformate ar fi inchis jocul definitiv ! Asta e, am beut cate o bericioaica si merem mai departe! Copa Para Siempre!

Iata distributia din "Misiune Imposibila 2":
Eftimao - Razvan, C.Mihai,Mugurinho - Marinica, Adriano.
Au mai giucat: Giginho, Serginho, Anghelache, Iagar.

Si acum in cea a lui Mugurinho :
In cronica precedenta scriam ca daca vom bate Ekatrustu' nu ne va mai opri nimeni... si dupa ce s-a intimplat simbata pe terenul de la Club Axa Arena eu spun ca s-a nascut o echipa mare !
Cum formula de start + rezervele o gasiti in relatarea corespondentului .br Adriano, intru direct în subject:

Vreme insorita, teren in conditii bune, spectatori vreo 3 duzini,toate conditiile pentru a asista la o partida de inalt nivel, ceea ce si avea sa se intimple. Brazilienii fac ce stiu si stiu ce fac si la un corner in debutul partidei mingea ajunge la Adriano care cu o executie majastra catapulteaza balonul in plasa liderului si face ca tribunele sa explodeze: eka-copa 0-1 ! Poate doar echipa lui nea Puiu ar fi putut face pasul inapoi, nu insa si starurile copacabaneze care la capatul unui contraatac fulger reusesc un incredibil 0-2 (gol Razvan) si deja gluma s-a ingrosat pentru cei de la Ekatrust care nu gaseau solutii sa desfaca lacatul galben-verde. Din nefericire traditionalul 5% pentru gazde s-a transformat subit in 15% si o faza care nu anunta absolut nimic (8 din zece fluierasi ar fi lasat jocul sa continue) a facut sa fim penalizati cu lovitura indirecta din careu pentru o presupusa pasa la portar . Si cum atunci cind e sa se aleaga prafu' asa se si intimpla, mingea sutata de adversari s-a prelins ireal prin zid si pe linga Eftimao in poarta... 1-2 la pauza.

Nu-i nimic, ne-am zis, dar nici nu am apucat sa ne asezam bine in teren in repriza a doua si deja ne-am vazut egalati cu un sut de la semidistanta. 2-2, nu depunem armele, atacam curajos dar barele(3, nene!) ne-au facut sa ne punem intrebarea daca am mers suficient de des la biserica. Si pentru ca tacimul sa fie complet o lovitura libera(directa?!) de la marginea careului in favoarea celor de la Ekatrust (pentru un picior ridicat) ne-a facut sa privim chiorîs la tabela de marcaj (in constructie) : 3-2, si cum nu mai era mult pina la final asa s-a si terminat meciu'...

In concluzie, am trecut pe lînga un rezultat mare, am cistigat simpatia si respectul intregii ligi lemefiste si, daca o sa continuam in ritmul asta, prindem sigur un loc in Copa Libertadores!

Scor final Ekatrust - Copacabana 3-2

1 comentario:

floyo dijo...

Felicitari pentru victoria cu Axa si pentru prestatia avuta in fata masinii de fotbal EKATRUST.Sper sa ne intalnim la anu in liga 1 ,succes in continuare....(PALTINIS)