noticias


înca odata aurii-verzi :-) ...
¡8-2 cu Pauleti, scorul etapei ! ¡¡Força Copa!! ...
¡¡Copacabana e numai una!! :-) ¡Joga bonito!

sábado, 10 de septiembre de 2011

et.2 Declaratii pe plaja - meci contra Altphel

Marinica:
"Am crezut pina in ultimul minut intr-un rezultat pozitiv.N-ai cum sa nu joci 40 de minute la capacitate maxima cind ai in tribune al 7-lea jugador. Força Copa!"

Razvan:
"La faza golului, prea multe nu sint de spus, mingea nu mi-a venit cum trebuie, dar am mai asteptat o fractiune de secunda sa mai coboare,am inchis ochii si am sutat cu sete. Apoi nu mai stiu decit ca nu mai aveam aer pentru ca toti coechipierii s-au urcat pe mine."

Mugurinho:
"Stiu ca suporterii nostri au asteptat cu nerabdare inceperea campionatului. Lor le dedicam aceasta victorie, precum si celelalte care vor urma. Pentru ca anul acesta vom pune probleme multor adversari, o sa vedeti. In rest,toata lumea stie deja - Copacabana e numai una!"

No hay comentarios: