noticias


înca odata aurii-verzi :-) ...
¡8-2 cu Pauleti, scorul etapei ! ¡¡Força Copa!! ...
¡¡Copacabana e numai una!! :-) ¡Joga bonito!

jueves, 14 de abril de 2011

Declaratii pe plaja - P.S. la cronica Vesteam

Odata cu prima victorie din acest sezon, limbile baietilor de la plaja s-au dezlegat asa ca va oferim citeva declaratii la nisipul cald:

Mugurinho : "N-am ezitat nicio secunda sa intru in poarta cind baietii mi-au propus acest lucru. Pentru Copacabana fac orice, fac pe ofitzerul de presa, doctorul echipei sau femeia de serviciu daca e nevoie! Apararea si-a facut inca o data datoria si astfel mi-a usurat foarte mult misiunea intre buturi. Acu' ca am spart gheata asigur toti suporterii si viitorii adversari ca e d-abia inceputul... ¡Força Copa!"

C.Miguel : "Din pacate n-am putut refuza oferta celor de la Oberhausen si in urmatoarele luni voi evolua acolo... sint sigur ca baietii vor face o figura frumoasa si fara mine si le promit tuturor ca la toamna ma voi intoarce pe plaja...Copacabana e numai una!"

Alex : "Sint bucuros pentru golul decisiv marcat dar mai ales pentru prima victorie copacabanista din retur. La gol, prima data am vrut sa trag tare, dar m-am razgindit si bine am facut, mingea sutata poposind in plasa e drept, si cu ajutorul unui adversar. Vreau sa dedic golul tuturor celor care au ramas alaturi de noi, chiar daca La Copa a traversat o perioada mai putin fericita!"

No hay comentarios: